Łódź to symbol pierwszej rewolucji przemysłowej na polskich ziemiach. Właśnie tu znajduje się salon Materiały Budowlane, w którym można odnaleźć ślady bardziej współczesnej – bo czwartej rewolucji przemysłowej. Jej europejskim pionierem jest firma WIŚNIOWSKI, która w tym punkcie sprzedaży ma swoją ekspozycję.
Teraz Łódź będzie areną kolejnej rewolucji – tym razem salonowej. Misja na dziś to zmiana doświadczeń zakupowych gości salonu. Rewolucja dokona się dzięki marce WIŚNIOWSKI – jej produktom i unikalnym rozwiązaniom komunikacji wizualnej.
Co się zmieniło?
Historia salonu sięga 2006 roku. Po kilkunastu latach działalności przyszedł czas na zmiany, które mają uwspółcześnić wizerunek wnętrza punktu sprzedaży. Właściciele podkreślali, że ich głównym celem jest zwiększenie komfortu klientów. – Marzę, by część salonu była bardziej komfortowa dla klientów. Chciałabym więcej przestrzeni i nowoczesności oraz podziału między produktami. Naszym celem jest przyciągnięcie klienta z całego regionu, bo chcemy być w swojej branży liderem, dlatego też zaprosiliśmy tutaj Shop Doctora ¬– mówi właścicielka Aleksandra Zacharska, która była naszym gospodarzem w trakcie prac w salonie.
Charakterystycznym elementem wnętrza jest oryginalny sufit. Właściciele bardzo chcieli zachować go w tej formie, bo ma niezwykle współczesny loftowy charakter, co równocześnie jest elementem nawiązującym do historii Łodzi. Klienci doceniają takie smaczki.
Shop Doctor zdecydował, by cała rewolucja kręciła się wokół „zderzenia dwóch światów”: oryginalny, nawiązujący do historii sufit i nowoczesne drzwi CREO z funkcją smartCONNECTED.
Pozostałe produkty zostały podporządkowane tym dwóm. W ten sposób powstał wyróżnik, symbol tego miejsca: najwyższej próby design oraz nowoczesność i funkcjonalność.
Założenia udało się najpierw wprowadzić do projektu, a potem perfekcyjnie zrealizować. Salon Materiały Budowlane przeszedł nie tylko rewolucję przestrzeni, zmieniła się również nazwa. Nowa przestrzeń funkcjonuje jako Wydawnicza Drzwi i nawiązuje do ulicy przy której się znajduje.
Jak przebiegały prace? Jak wygląda zupełnie nowy salon i czy właściciele są zadowoleni z efektów? Tego wszystkiego dowiecie się z kolejnego odcinka „Salonowych Rewolucji”!
Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.