SALONOWE REWOLUCJE

to autorski projekt marki WIŚNIOWSKI, która wraz ze swoim ambasadorem – doktorem Markiem Borowińskim – promuje unikalny sposób myślenia o punktach sprzedaży i zmienia doświadczeniach zakupowe konsumentów.

Marka WIŚNIOWSKI wspólnie z siecią dystrybucji udowadnia, że salony sprzedaży stolarki otworowej mogą być miejscem zarówno dla współczesnych jak i nowych pokoleń klientów, który oczekują nie tylko profesjonalnej obsługi, ale też sprzężenia świata wirtualnego z rzeczywistym. To pozwala zagwarantować im pewność właściwego wyboru.

WIŚNIOWSKI – firma, która stoi za rewolucją

WIŚNIOWSKI to jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek w branży budowlanej. Jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń stosuje strategię dostarczania produktów o najwyższej jakości opartej na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych.

WIŚNIOWSKI to również niekwestionowany lider we wdrażaniu rozwiązań Przemysłu 4.0 w produkcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń, a trzy dekady funkcjonowania przedsiębiorstwa to również ewolucja spojrzenia na design, wzornictwo i technologię inteligentną. Piękno jest więc w produktach marki WIŚNIOWSKI kolejną funkcją, tak potrzebną współczesnym klientom.

Stąd decyzja o stworzeniu kolekcji bram, okien, drzwi i ogrodzeń w jednym designie – systemu Home Inclusive, a także rozwijaniu palety wzorów, kolorów i struktur. Wszystko to w myśl zasady, którą firma WIŚNIOWSKI stosuje od początku swojego istnienia: „produkt luksusowy to taki, który spełnia wszystkie – dosłownie wszystkie – oczekiwania klienta”.

Najwyższa jakość wykonania produktów gwarantuje komfortowe i bezpieczne użytkowanie przez długie lata, a dzięki funkcji smartCONNECTED dostęp do domu nie jest już warunkowany pękiem kluczy. SmartCONNECTED to możliwość sterowania bramami i drzwiami z zamkiem elektrycznym z każdego miejsca na świecie dzięki nowoczesnej technologii io-homecontrol. WIŚNIOWSKI to branżowy pionier rozwiązań dla inteligentnego domu.

Ambasador projektu SALONOWE REWOLUCJE

Dr Marek Borowiński – Shop Doctor, Specjalista Visual Merchandisingu.

Specjalizuje się w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Doktor Marek Borowiński chętnie dzieli się swoją wiedzą podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Jest też autorem książki „Doktor kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”.

Architekci WIŚNIOWSKI

Kinga Szkaradek

Magister Sztuki, Absolwentka Kierunku Architektura Wnętrz na Wydziale Architektury Budownictwa i Sztuk Stosowanych Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. Od 2018r. związana z marką Wiśniowski odpowiada za projekty ekspozycji w ramach Salonowych Rewolucji, współtworzy stoiska targowe reprezentujące firmę na terenie Polski i arenie międzynarodowej. Odpowiada za projekty materiałów marketingowych m.in. ekspozytorów, zajmuje się tworzeniem grafiki użytkowej czy komunikacji wizualnej.

Mateusz Słota

Absolwent Architektury Krajobrazu na Politechnice Krakowskiej. Specjalizuje się w projektowaniu przestrzeni zewnętrznych, ale w swojej pracy szuka równowagi i harmonii pomiędzy otoczeniem i wnętrzem budynku. W firmie WIŚNIOWSKI odpowiedzialny jest za pracę koncepcyjną w ramach Salonowych Rewolucji. Tworzy projekty wnętrz i przestrzeni wokół punktów handlowych. Dba o właściwe importowanie zieleni do dotychczas typowo industrialnych obiektów. Zajmuje się również grafiką 3D i jest współautorem kolekcji wzorów dla drzwi NOVA.